Image

OPEN FLOOR PILATES

(MAZAS GRUPAS NODARĪBA UZ PILATES TRENAŽIERIEM)

PIYO Studio radīta, unikāla pilates treniņu sistēma ar papildu pretestības slodzi, izmantojot tradicionālos pilates trenažierus, uz kādiem trenējas pasaules zvaigznes (Madonna, Silvestrs Stalone u.c.), kā arī augstas klases sportisti, lai uzlabotu savus sportiskos sasniegumus.
Vingrojot uz Pilates trenažieriem, Jūs iegūsiet ātrākus rezultātus nekā vingrojot uz paklājiņa. Jūsu ķermenis sāks strādāt efektīvāk un progress būs jūtams jau pēc 3 nodarbībām.

GALVENIE IEGUVUMI:
  • pieredzējuša trenera vadībā, traumatisma risks ir praktiski neiespējams;
  • ātrāks rezultāts - ķermenis kļūs spēcīgs un slaidas auguma līnijas iegūsiet ātrāk;
  • iegūsiet spēcīgu ķermeņa centru (tas ļaus jums strādāt efektīvi un droši);
  • izmantojot individuāli piemērojamu pretestību, veidosies pievilcīgs muskuļu reljefs;
  • trenažieri dod labākas iespējas kontrolēti attīstīsīt kustību koordināciju un lokanību, tādējādi panākot ātrāku rezultātu;
  • ārstnieciskais efekts - pieaugs ķermeņa kontrole un labāka kustību efektivitāte palīdzēs stiprināt visu dziļo muskulatūru un posturālo muskulatūru, tādējādi uzlabojot stāju un izlīdzinot ķermeņa asimetriju (šķība mugura) kā arī atbrīvojot no muguras sāpēm un saspringuma plecu daļā;
  • strādājot ar spēka pretestību uz Pilates trenažieriem, pieaugs kaulu blīvums, kas var palīdzēt izvairīties no osteoporozes riskiem (ļoti svarīgi cilvēkiem, kuriem ir trauslāki kauli un gados vecākiem cilvēkiem, jo kļūstot vecākam, kaulu blīvums samazinās);
  • uz pilates trenažieriem Jūs spēsiet izpildīt tādus vingrojumus, kurus uz paklāja izpildīt nespējat; nodarbība notiks mazā grupā (maksimums 5 cilvēki), kas dos iespēju nodrošināt individuālu pieeju katram cilvēkam, sekojot līdzi kustību tehnikas kvalitātei. Tāpēc nodarbībā vienlaikus var būt dažādas sagatavotības klienti, pat tie, kuri nekad nav apmeklējuši šādas nodarbības.

TUVĀKĀS NODARBĪBAS

trešd.24apr12:05trešd.12:55OPEN FLOOR PILATES (MAZAS GRUPAS NODARBĪBA UZ PILATES TRENAŽIERIEM)12:05 - 12:55 Treneris: Linna Ostrovska

trešd.24apr19:00trešd.19:50OPEN FLOOR PILATES (MAZAS GRUPAS NODARBĪBA UZ PILATES TRENAŽIERIEM)19:00 - 19:50 Treneris: Linna Ostrovska

ceturtd.25apr13:10ceturtd.14:00OPEN FLOOR PILATES (MAZAS GRUPAS NODARBĪBA UZ PILATES TRENAŽIERIEM )13:10 - 14:00 Treneris: Diāna Zabudska

pirmd.29apr17:30pirmd.18:20OPEN FLOOR PILATES (MAZAS GRUPAS NODARBĪBA UZ PILATES TRENAŽIERIEM )17:30 - 18:20 Treneris: Natālija Pahomova

pirmd.29apr19:00pirmd.19:50OPEN FLOOR PILATES (MAZAS GRUPAS NODARBĪBA UZ PILATES TRENAŽIERIEM )19:00 - 19:50 Treneris: Natālija Pahomova


Image

PILATES & YOGA (VESELA MUGURA)

KĀPĒC VINGROŠANA NEPIECIEŠAMA:

Nepietiekama fiziskā aktivitāte, sēdošs darbs kļūst par iemeslu daudzām hroniskām saslimšanām - sirds un asinsvadu sistēmas slimībām. Organisms un iekšējie orgāni netiek pietiekami apgādāti ar skābekli jo ir pasliktināta asinscirkulācija. Populārākas sēdoša darba veicēju arodslimības ir karpālā kanāla sindroms un sāpes muguras lejasdaļā. Diemžēl, pētījumi arī liecina, ka tiem cilvēkiem kam ilgs laiks jāpavada sēdus mirstības rādītāji ir augstāki.

NODARBĪBAS APRAKSTS:

Nodarbība, kas vērsta uz vispārēju muskulatūras stiprināšanu. Nodarbība balstīta uz ārstnieciskās vingrošanas un pilates vingrošanas sistēmas pamatprincipiem. Vingrojumu komplekss sastādīts cilvēkiem kuriem daudz laika jāpavada sēdus pie datoriem utt.., pievēršot īpašu uzmanību, plecu joslas, kakala, vēderpreses, kā arī krūšu, muguras muskuļu stiprināšanai un relaksācijai. Kustības tiek izpildītas lēnām un plūstoši saskaņojot ar elpošanu, lai izvairītos no traumām, kādas nereti atgadās citu aktivitāšu laikā. Pareiza elpošana spēj izmainīt mūsu veselību - bagātīgi apgādā organismu ar skābekli, palielina plaušu apjomu, regulē sirdsdarbību, nostiprina asinsrites sistēmu, pozitīvi iedarbojas uz visiem C enerģētiskajiem līmeņiem. Vienlaikus tiek noņemta apslēptā muskuļu spriedze.

KO CILVĒKS IEGŪST REGULĀRI VINGROJOT:

TUVĀKĀS NODARBĪBAS

trešd.24apr17:30trešd.18:30PILATES & YOGA (VESELA MUGURA)17:30 - 18:30 Treneris: Linna Ostrovska

pirmd.29apr17:30pirmd.18:30PILATES & YOGA (VESELA MUGURA)17:30 - 18:30 Treneris: Linna Ostrovska

trešd.01mai17:30trešd.18:30PILATES & YOGA (VESELA MUGURA)17:30 - 18:30 Treneris: Linna Ostrovska

pirmd.06mai17:30pirmd.18:30PILATES & YOGA (VESELA MUGURA)17:30 - 18:30 Treneris: Linna Ostrovska

trešd.08mai17:30trešd.18:30PILATES & YOGA (VESELA MUGURA)17:30 - 18:30 Treneris: Linna Ostrovska



Image

PILATES INTRO

NODARBĪBAS APRAKSTS:

PILATES INTRO ir ievads Pilatēs un to pamatos, lai apgūtu pareizu vingrojumu un elpošanas tehniku. Lieliska nodarbība dienas vidū, lai  noņemtu spriedzi no sprandas, muguras lejasdaļas un lai atgūtu spēkus un atjaunotu enerģiju. Džozefs Pilates ir teicis, ka cilvēks ir tik jauns, cik lokans ir viņa mugurkauls. Mūsdienu ikdienas dzīves ritms atstāj negatīvu ietekmi uz stāju un mugurkaula veselību. Pie nepareizas stājas rodas diskomforts un sāpēs mugurā, kas ierobežo kustību apjomu.

PILATES INTRO vingrošanas metode ir izstrādāta visa ķermeņa vienmērīgai stiprināšanai un stiepšanai, īpaši attīstot muguras un vēdera muskulatūras funkcijas, kas nodrošina labu un veselīgu stāju. Īpaša uzmanība tiek pievērsta mugurkaula mobilitātei, izkustinot to visās plaknēs un burtiski "izmasējot" katru skriemeli. Rezultātā uzlabojas stāja un asins apgāde visā ķermenī, jūtams enerģijas pieplūdums, kā arī pozitīvas izmaiņas pašsajūtā. Šī metode ir uzskatāma par efektīvu preventīvo pasākumu, lai ilgstoši uzturētu veselu un lokanu mugurkaulu. Plašais vingrinājumu klāsts nodrošina atbilstošus vingrinājumus atšķirīga vecuma un dzimuma pārstāvjiem ar dažādiem stāju tipiem.

Nodarbība piemērota iesācējiem, kā arī ofisa darbiniekiem, jaunajām māmiņām-rekomendējama. vīriešiem un sievietēm, trenažieru zāles apmeklētājiem jo īpaši (jo pilates metode strādā uz dziļās muskulatūras stiprināšanu).


TUVĀKĀS NODARBĪBAS

ceturtd.25apr12:05ceturtd.12:55PILATES INTRO (Pilates stājai un visam ķermenim)12:05 - 12:55 Treneris: Diāna Zabudska

otrd.30apr12:05otrd.12:55PILATES INTRO (Pilates stājai un visam ķermenim)12:05 - 12:55 Treneris: Diāna Zabudska

ceturtd.02mai12:05ceturtd.12:55PILATES INTRO (Pilates stājai un visam ķermenim)12:05 - 12:55 Treneris: Diāna Zabudska

otrd.07mai12:05otrd.12:55PILATES INTRO (Pilates stājai un visam ķermenim)12:05 - 12:55 Treneris: Diāna Zabudska



Image

PILATES CORE

(PILATES STINGRAI VĒDERPRESEI + STIEPŠANĀS)
NODARBĪBAS APRAKSTS:

Nodarbība piemērota sēdoša darba veicējiem, jaunajām māmiņām pēc dzemdībām (ne ātrāk kā 3. mēneši), visiem kas vēlas nostiprināt korsetes (CORE) muskulatūru (vēder prese, sānu muskulatūra un mugura).

Pilates vingrojumu sistēmu 20. gs. 20. gados izstrādāja Jozefs Huberts Pilates dzimis 1880. Vācijā. Pilates vingrojumu sistēma ir īpaša un neatkārtojama ar to, ka liks jūsu ķermenim strādāt saudzīgā režīmā, trenējot dziļo korsetes muskulatūru, koncentrējot savu uzmanību uz veicamo darbu un savienojot to ar plūstošu vienmērīgu elpu. Pilates Core vingrojumu komplekss ir sastādīts tā, lai korsetes muskulatūra tiktu nostiprināta un trenētā vienmērīgi un sabalansēti!

Veicot PILATES VINGROJUMUUS uz paklāja, rumpis un iegurnis kļūst stabilāks, kā rezultātā uzlabojas muguras muskuļu kustības kontrole. Šāda kontrole ir nepieciešama, lai izsargātos no muguras traumām un mazinātu muguras un kakla sāpes, jo tādas rodas pie MONOTONAS DARBA SLODZES – darbs pie datora, zīdaiņa turēšana, barošana, darbs stāvus (frizieri, masieri utml… profesiju pārstāvji). Kontrole nepieciešama arī specifisku sporta veidu pārstāvjiem, lai sagatavotu ķermeni savu ķermeni vispusīgi un simetriski un atjaunotu tos kustību stereotipus, kas netiek izmantoti un ir nepieciešami augstāku rezultātu sasniegšanai. Vingrojumu sistēma vērsta uz to, lai muskuļi būtu līdzsvaroti, kustības koncentrētas, plūstošas un lai tiktu kontrolēta vēdera muskulatūra kopā ar elpošanu. Pilates vingrojumu metode ir viens no efektīgākajiem veidiem kā uzturēt sevi labā fiziskā formā. Šī metode ir unikāla ar to, ka liek ķermenim darboties gudri, nevis smagi un dod ilgstošu rezultātu. Nodarbības beigās visu lielo muskuļu grupu izstiepšana un relaksēšana.


TUVĀKĀS NODARBĪBAS

ceturtd.25apr17:30ceturtd.18:30Pilates Core +streching (Pilates stingrai vēderpresei + stiepšanās)17:30 - 18:30 Treneris: Justīne Jekste

sestd.27apr10:30sestd.11:30Pilates Core +streching (Pilates stingrai vēderpresei + stiepšanās)10:30 - 11:30 Treneris: Justīne Jekste

otrd.30apr17:30otrd.18:20Pilates Core + stretching (Pilates stingrai vēderpresei + stiepšanās)17:30 - 18:20 Treneris: Justīne Jekste

ceturtd.02mai17:30ceturtd.18:30Pilates Core +streching (Pilates stingrai vēderpresei + stiepšanās)17:30 - 18:30 Treneris: Justīne Jekste



Image

HATHA YOGA

(JOGA PLŪSMĀ)
NODARBĪBAS APRAKSTS:

Plūstošā hatha joga ir veids kā iepazīt jogu no pašiem pamatiem. Joga nav VIEN fizisku pozu izpilde, bet arī garīga un sevis attīrīšanas prakse. HATHA yoga iemāca kļūt mierīgākām, spēcīgākam un pārliecinātākam. Hatha joga ir pati senākā fizisku pozu joga un tā bija pirmā, kura apvienoja dvēselisko ar fizisko pusi. Ir svarīgi saprast, kā katra poza tiek izpildīta, kā tiek noturēta un izpildīta tehniski pareizi. Pozas tiek izpildītas mierīgā, saudzīgā ritmā, lai izvairītos no savu spēku pārvērtēšanas, tāpēc esot nodarbībā viss jādara apzināti. Lēna, bet spēcīga un plūstoša pāreja no vienas pozas otrā palīdzēs sajust ķermeni no pašiem pēdu pirkstiem līdz galvas augstākajam punktam.

Nodarbības ievadā ieklausīsimies savā dabiskajā elpā, pilnīgi nekontrolējot to, bet gan novērojot. Šāda elpas tehnika palīdzs nomierināt prātu. Nodarbības vidusdaļā - plūstošu fizisku pozu (asanu) izpilde. Nodarbības nobeigumā relaksācija, kurā tiek atslābināts ķermenis un atlaisti vaļā jebkādi sasprindzinājumi.

Hatha jogu var apmeklēt bez iepriekšējas pieredzes un ar pieredzi jogā, jo skolotāja palīdzēs piemērot pozas katra spējām un varēšanai. Nodarbībā SKOLOTĀJA katras pozas izpildes tehniku ļoti detalizēti paskaidro un vada, kas iemāca ar katru reizi sajust un izjust ar vien vairāk savu ķermeni.

PLŪSTOŠĀ HATHA JOGA palīdzēs nomierināt prātu, regulāri vingrojot trenēs muskulatūru un veidos slaidas augumu aprises. Vingrošana uzlabo gremošanu, bieži palīdz atbrīvoties no galvassāpēm kā arī attīsta koncentrēšanās spējas, stimulē limfātisko sistēmu un palīdz atbrīvoties no bezmiega problēmām. Pareizi ēdot un vingrojot palīdzēs zaudēt liekos kilogramus, sajust spēku pieplūdumu un enerģiju. Palīdz zaudēt nogurumu, kā arī atbrīvot sevi no iekšējiem emocionāliem un fiziskiem pārdzīvojumiem.


TUVĀKĀS NODARBĪBAS

ceturtd.25apr08:00ceturtd.08:55HATHA YOGA (joga plūsmā)08:00 - 08:55 Treneris: Jūlija Lovina

piektd.26apr18:00piektd.19:15HATHA YOGA (joga plūsmā)18:00 - 19:15 Treneris: Annija Vēvere

svētd.28apr10:30svētd.11:45HATHA YOGA (joga plūsmā)10:30 - 11:45 Treneris: Anete Butāne

pirmd.29apr08:00pirmd.08:55HATHA YOGA (joga plūsmā)08:00 - 08:55 Treneris: Jūlija Lovina

otrd.30apr19:00otrd.20:15HATHA YOGA (joga plūsmā)19:00 - 20:15 Treneris: Annija Vēvere

ceturtd.02mai08:00ceturtd.08:55HATHA YOGA (joga plūsmā)08:00 - 08:55 Treneris: Jūlija Lovina