Image

OPEN FLOOR PILATES

(MAZAS GRUPAS NODARĪBA UZ PILATES TRENAŽIERIEM)
PIYO Studio radīta, unikāla pilates treniņu sistēma ar papildu pretestības slodzi, izmantojot tradicionālos pilates trenažierus, uz kādiem trenējas pasaules zvaigznes (Madonna, Silvestrs Stalone u.c.), kā arī augstas klases sportisti, lai uzlabotu savus sportiskos sasniegumus.
Vingrojot uz Pilates trenažieriem, Jūs iegūsiet ātrākus rezultātus nekā vingrojot uz paklājiņa. Jūsu ķermenis sāks strādāt efektīvāk un progress būs jūtams jau pēc 3 nodarbībām.

GALVENIE IEGUVUMI:

  • pieredzējuša trenera vadībā, traumatisma risks ir praktiski neiespējams;
  • ātrāks rezultāts - ķermenis kļūs spēcīgs un slaidas auguma līnijas iegūsiet ātrāk;
  • iegūsiet spēcīgu ķermeņa centru (tas ļaus jums strādāt efektīvi un droši);
  • izmantojot individuāli piemērojamu pretestību, veidosies pievilcīgs muskuļu reljefs;
  • trenažieri dod labākas iespējas kontrolēti attīstīsīt kustību koordināciju un lokanību, tādējādi panākot ātrāku rezultātu;
  • ārstnieciskais efekts - pieaugs ķermeņa kontrole un labāka kustību efektivitāte palīdzēs stiprināt visu dziļo muskulatūru un posturālo muskulatūru, tādējādi uzlabojot stāju un izlīdzinot ķermeņa asimetriju (šķība mugura) kā arī atbrīvojot no muguras sāpēm un saspringuma plecu daļā;
  • strādājot ar spēka pretestību uz Pilates trenažieriem, pieaugs kaulu blīvums, kas var palīdzēt izvairīties no osteoporozes riskiem (ļoti svarīgi cilvēkiem, kuriem kauli ir trauslāki un gados vecākiem cilvēkiem, jo kļūstot vecākam, kaulu blīvums samazinās);
  • uz pilates trenažieriem Jūs spēsiet izpildīt tādus vingrojumus, kurus uz paklāja izpildīt nespējat;
  • nodarbība notiks mazā grupā (maksimums 5 cilvēki), kas dos iespēju nodrošināt individuālu pieeju katram cilvēkam, sekojot līdzi kustību tehnikas kvalitātei. Tāpēc nodarbībā vienlaikus var būt dažādas sagatavotības klienti, pat tie, kuri nekad nav apmeklējuši šādas nodarbības.
  • TUVĀKĀS NODARBĪBAS

    trešd.21nov12:05trešd.12:55OPEN FLOOR PILATES (MAZAS GRUPAS NODARĪBA UZ PILATES TRENAŽIERIEM)12:05 - 12:55 Treneris: Linna Ostrovska

    ceturtd.22nov08:20ceturtd.09:10OPEN FLOOR PILATES (MAZAS GRUPAS NODARĪBA UZ PILATES TRENAŽIERIEM )08:20 - 09:10 Treneris: Marija Garbule

    ceturtd.22nov13:10ceturtd.14:00OPEN FLOOR PILATES (MAZAS GRUPAS NODARĪBA UZ PILATES TRENAŽIERIEM )13:10 - 14:00 Treneris: Marija Garbule

    ceturtd.22nov17:20ceturtd.17:40OPEN FLOOR PILATES (BEZMAKSAS DEMO MINI NODARBĪBA)17:20 - 17:40 Treneris: Marija Garbule

    pirmd.26nov17:30pirmd.18:20OPEN FLOOR PILATES (MAZAS GRUPAS NODARBĪBA UZ PILATES TRENAŽIERIEM )17:30 - 18:20 Treneris: Marija Garbule

    Image

    PILATES & YOGA (VESELA MUGURA)

    KĀPĒC VINGROŠANA NEPIECIEŠAMA:

    Nepietiekama fiziskā aktivitāte, sēdošs darbs kļūst par iemeslu daudzām hroniskām saslimšanām - sirds un asinsvadu sistēmas slimībām. Organisms un iekšējie orgāni netiek pietiekami apgādāti ar skābekli jo ir pasliktināta asinscirkulācija. Populārākas sēdoša darba veicēju arodslimības ir karpālā kanāla sindroms un sāpes muguras lejasdaļā. Diemžēl, pētījumi arī liecina, ka tiem cilvēkiem kam ilgs laiks jāpavada sēdus mirstības rādītāji ir augstāki.

    NODARBĪBAS APRAKSTS:

    Nodarbība, kas vērsta uz vispārēju muskulatūras stiprināšanu. Nodarbība balstīta uz ārstnieciskās vingrošanas un pilates vingrošanas sistēmas pamatprincipiem. Vingrojumu komplekss sastādīts cilvēkiem kuriem daudz laika jāpavada sēdus pie datoriem utt.., pievēršot īpašu uzmanību, plecu joslas, kakala, vēderpreses, kā arī krūšu, muguras muskuļu stiprināšanai un relaksācijai. Kustības tiek izpildītas lēnām un plūstoši saskaņojot ar elpošanu, lai izvairītos no traumām, kādas nereti atgadās citu aktivitāšu laikā. Pareiza elpošana spēj izmainīt mūsu veselību - bagātīgi apgādā organismu ar skābekli, palielina plaušu apjomu, regulē sirdsdarbību, nostiprina asinsrites sistēmu, pozitīvi iedarbojas uz visiem C enerģētiskajiem līmeņiem. Vienlaikus tiek noņemta apslēptā muskuļu spriedze.

    KO CILVĒKS IEGŪST REGULĀRI VINGROJOT:

    Regulāri vingrojot stabilizējas mugurkaula jostas zona, tiek noņemts muguras muskuļu saspringums pakauša, kakla un plecu rajonā. Aktivizējas vielmaiņa, nostiprinās vēdera preses muskulatūra, attīstās locītavu kustīgums, koordinācija, lokanība un manāmi uzlabojas stāja. Augums kļūst staltāks un slaidāks. Veidojas pareizi kustību stereotipi. Pateicoties dziļai elpošanai nomierinās prāts, noņemot garīgo spriedzi un palīdzot atjaunot dzīves enerģiju un prieku. Uzlabojas veselība un pieaug darbspējas.

    Pats Jozefs Pilates (pilates vingrošanas sistēmas radītājs) ir uzsvēris, ka jau pēc pirmajām 10 nodarbībām cilvēks sajutīsies daudz labāk, bet pēc 30 nodarbībām būs jau ieguvis jaunu augumu!

    TUVĀKĀS NODARBĪBAS

    trešd.21nov17:30trešd.18:30PILATES & YOGA (VESELA MUGURA)17:30 - 18:30 Treneris: Linna Ostrovska

    pirmd.26nov17:30pirmd.18:30PILATES & YOGA (VESELA MUGURA)17:30 - 18:30 Treneris: Linna Ostrovska

    trešd.28nov17:30trešd.18:30PILATES & YOGA (VESELA MUGURA)17:30 - 18:30 Treneris: Linna Ostrovska

    pirmd.03dec17:30pirmd.18:30PILATES & YOGA (VESELA MUGURA)17:30 - 18:30 Treneris: Linna Ostrovska

    trešd.05dec17:30trešd.18:30PILATES & YOGA (VESELA MUGURA)17:30 - 18:30 Treneris: Linna Ostrovska

    pirmd.10dec17:30pirmd.18:30PILATES & YOGA (VESELA MUGURA)17:30 - 18:30 Treneris: Linna Ostrovska

    Image

    PILATES INTRO

    (PILATES STAJAI UN VISAM ĶERMENIM)

    NODARBĪBAS APRAKSTS:

    PILATES INTRO ir ievads Pilatēs un to pamatos, lai apgūtu pareizu vingrojumu un elpošanas tehniku. Lieliska nodarbība dienas vidū, lai  noņemtu spriedzi no sprandas, muguras lejasdaļas un lai atgūtu spēkus un atjaunotu enerģiju. Džozefs Pilates ir teicis, ka cilvēks ir tik jauns, cik lokans ir viņa mugurkauls. Mūsdienu ikdienas dzīves ritms atstāj negatīvu ietekmi uz stāju un mugurkaula veselību. Pie nepareizas stājas rodas diskomforts un sāpēs mugurā, kas ierobežo kustību apjomu.

    PILATES INTRO vingrošanas metode ir izstrādāta visa ķermeņa vienmērīgai stiprināšanai un stiepšanai, īpaši attīstot muguras un vēdera muskulatūras funkcijas, kas nodrošina labu un veselīgu stāju. Īpaša uzmanība tiek pievērsta mugurkaula mobilitātei, izkustinot to visās plaknēs un burtiski "izmasējot" katru skriemeli. Rezultātā uzlabojas stāja un asins apgāde visā ķermenī, jūtams enerģijas pieplūdums, kā arī pozitīvas izmaiņas pašsajūtā. Šī metode ir uzskatāma par efektīvu preventīvo pasākumu, lai ilgstoši uzturētu veselu un lokanu mugurkaulu. Plašais vingrinājumu klāsts nodrošina atbilstošus vingrinājumus atšķirīga vecuma un dzimuma pārstāvjiem ar dažādiem stāju tipiem.

    Nodarbība piemērota iesācējiem, kā arī ofisa darbiniekiem, jaunajām māmiņām-rekomendējama. vīriešiem un sievietēm, trenažieru zāles apmeklētājiem jo īpaši (jo pilates metode strādā uz dziļās muskulatūras stiprināšanu).

    TUVĀKĀS NODARBĪBAS

    ceturtd.22nov12:05ceturtd.12:55PILATES INTRO (Pilates stājai un visam ķermenim)12:05 - 12:55 Treneris: Marija Garbule

    otrd.27nov12:05otrd.12:55PILATES INTRO (Pilates stājai un visam ķermenim)12:05 - 12:55 Treneris: Marija Garbule

    ceturtd.29nov12:05ceturtd.12:55PILATES INTRO (Pilates stājai un visam ķermenim)12:05 - 12:55 Treneris: Marija Garbule

    otrd.04dec12:05otrd.12:55PILATES INTRO (Pilates stājai un visam ķermenim)12:05 - 12:55 Treneris: Marija Garbule

    ceturtd.06dec12:05ceturtd.12:55PILATES INTRO (Pilates stājai un visam ķermenim)12:05 - 12:55 Treneris: Marija Garbule